Ügykövetés, Feladatkezelés

Az ügykövetés, feladatkezelés modul támogatásával a munkatársak, vezetők folyamatosan nyomon követhetik (saját és/vagy beosztott munkatársaik) feladatait.
A cégen belüli tevékenységek munkafolyamat(ok)ra azon belül pedig egymásra épülő feladatokra/eseményekre bontható. Egy-egy eseménnyel, feladattal kapcsolatosan az alábbi információk kerülnek megadásra:

  • Ügyfél megnevezése (listboxból választható);
  • Feladat megnevezése (listboxból választható);
  • Időpontok - kezdés dátuma, - határidő, - teljesítés dátuma;
  • A feladat státusza (folyamatban, lejárt, kész) melyet a rendszer generál;
  • A feladat intézője/felelőse;
  • Egyéb megjegyzés/leírás a feladattal kapcsolatosan .

Az elvégzett és jövőbeni feladatok naptárban bejegyezve, határidő-napló szerűen tekinthetőek meg.

Automatikus feladat generálás.
Amennyiben a munkafolyamat egymásra épülő feladatai definiálásra kerülnek, elegendő csak a teljesítés időpontját megadni, a következő feladat automatikusan generálódik.

Lekérdezés generátor
A rendszer felhasználója, a kívánt (tetszőleges szempontú) listát a lekérdezési feltételek megadásával (adat mezők kiválasztása, szűrési feltételek megadása, sorrend beállítása) saját maga állítja elő.

A lekérdezési feltételek természetesen elmenthetőek és így másodszor már gyorsabban elkészíthetőek.
A lista képernyőre, nyomtatóra ill. excel fájl -ba is kérhető.

Hogyan profitálhat cégem egy ilyen rendszerből? >>>